Аналітична довідка
від
24.01.2014 р.
про підсумки
проведення тижня природничих дисциплін
Згідно річного плану роботи школи, з метою
реалізації Держстандарту стандарту базової і повної загальної середньої
освіти та Указу Президента України № 344/2013 від 25
червня 2013 року «Про Національну
стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», на виконання Закону України «Про
засади державної мовної політики» вчителі хімії та біології Халявка
Л.Є., фізики та інформатики Кисіль Ю.В., математики Маренич Д.М, та Шевцова
Н.І. підготували і провели Тиждень природничих дисциплін за темою «Скільки ти
знаєш мов, стільки разів ти людина», метою якого є розвиток інтересу до
природничо-математичних наук, стимулювання активної пошукової діяльності, розвитку
вміння учнів застосовувати знання на практиці, виховання впевненості в своїх
силах, формування полікультурної компетентності.
Тиждень пройшов за таким планом:
День тижня
|
Назва заходу
|
Мета заходу
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Понеділок
20.01.2014
|
1.Лінійка. Відкриття тижня природничих дисциплін
2. Конкурс кросвордів
|
Ознайомити з планом і метою проведення тижня, вчити
учнів розгадувати кросворди, розвивати логічне мислення, пам’ять
|
Члени МО
|
|
Вівторок
21.01.2014
|
Круглий стіл «Соціальні чинники здоров’я і безпеки підлітків»
|
Розглянути
поняття прло соціальні чинники здоров’я і безпеки
підлітків, а також можливі соціальні ризики для здоров’я підлітків в найближчому оточенні, розвивати вміння учнів аналізувати
соціальні чинники здоров’я і безпеки підлітків і протидіяти соціальному
негативному тиску, виховувати дбайливе ціннісне ставлення до свого здоров’я
|
Халявка Л.Є.
|
|
Середа
22.01.2014
|
Математична гра брейн-ринг «Цікава математика»
|
Узагальнити й
систематизувати знання з даної теми, сприяти розвитку індивідуальних
здібностей, активізації розумової діяльності, розвивати вміння самостійної
роботи з навчальним матеріалом, формувати зацікавленість у результатах
спільної роботи, прищеплювати інтерес до предмету
|
Маренич Д.М.
|
|
Четвер
23.01.2014
|
1.Театралізована вистава «Фізики»
2. Конкурс стінгазет «Явища природи»
|
Вчити учнів працювати в групі, закріпити знання
фізичних законів, розвивати діалогічне
й монологічне мовлення, виховувати інтерес до вивчення фізичних явищ,
прищеплювати акторські здібності
|
Кисіль Ю.В.
|
|
П’ятниця
24.01.2014
|
Проект «Явища в природі»
|
Розширити знання учнів про явища та їх види; розглянути
їх істотні відмінності; розвивати пізнавальні здібності учнів, продовжити
розвивати вміння працювати з додатковою літературою та виконувати досліди.
Виховувати впевненість в своїх силах, формувати полікультурну компетентність
|
Халявка Л.Є.
Кисіль Ю.В.
|
|
Понеділок
27.01.2014
|
ЛінійкаП Підбиття підсумків. Нагородження
переможців
|
|
|
|
Слід зазначити високий рівень підготовки і
проведення Тижня. Вчителі врахували
виховне значення та актуальність питання щодо пояснення фізичних і
хімічних явищ в природі, творчо підійшли до подачі матеріалу, враховуючи вимоги
нового Держстандарту базової і повної
загальної середньої освіти та Указу Президента України
№ 344/2013 від 25 червня 2013 року «Про
Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року».
Особливу
увагу вчителі приділяли роботі з ІКТ,
роботі в команді, групі, пошуковій роботі, творчості, їх моральному та громадянському
вихованню. «Пріоритетом державної гуманітарної
політики щодо національного виховання має бути забезпечення громадянського, патріотичного,
морального, трудового виховання, формування здорового способу життя,
соціальної активності, відповідальності та толерантності… », - зазначено в «Національній стратегію розвитку
освіти в Україні на період до 2021 року».
В рамках Тижня
було проведено такі форми і методи роботи: декламування віршів, робота з
довідковою літературою, складання кросвордів, віршів, вирішення проблемного
завдання, виконання завдань з логічним навантаженням,
презентація результатів своєї роботи та презентація до постановки міні-вистави
щодо пояснення фізичних явищ і законів, виставка малюнків, постановка окремих епізодів творів класичної літератури з використанням елементів
театрального дійства, брейн-ринг, турнір,
вирішення нагальних проблем суспільства за круглим столом, робота з ІКТ, ТЗН та інше.
Тиждень мови проведено на високому науково-методичному
рівні.
Виходячи з вищеозначеного,
РЕКОМЕНДУЮ:
1.
Керівнику ШМО вчителів природничо-математичного
циклу Халявці Л.Є.., ознайомити членів МО на черговому засіданні з результатами
проведення Тижня
Березень 2014
2.
Вчителям Халявці Л.Є.,
Кисіль Ю.В., Мареничу Д.М на загальношкільній лінійці
оголосити подяку в усній формі за проведену роботу
27.01.2014
Заступник директора
з НВР
М.Паніна
|