З 02.12.2013 по
06.12.2013
в школі проведено Тиждень мови
Згідно річного плану роботи школи, з метою
реалізації Держстандарту стандарту базової і повної загальної середньої
освіти та Указу Президента України № 344/2013 від 25
червня 2013 року «Про Національну
стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», на виконання Закону України «Про
засади державної мовної політики», Концепції державної мовної політики,
схваленої Указом Президента України від 15.02.2010 № 161/2010 та Комплексної
програми розвитку гуманітарної сфери, затвердженої рішенням обласної ради від
03.02.2009 № 1103-V з 02.12.2013 по 06.12.2013 вчителі української
мови та літератури Паніна М.І., російської мови та світової літератури Тертична
Т.М., англійської мови Каплуненко С.А. підготували і провели Тиждень мови за
темою «Скільки ти знаєш мов, стільки разів ти людина», метою якого є виховання
шанобливого ставлення до рідної мови та інших мов, популяризації творів авторів класичної літератури, розвиток творчих, акторських здібностей учнів.
Тиждень пройшов за таким планом:
День тижня
|
Назва заходу
|
Мета заходу
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Понеділок
02.12.2013
|
Творча лабораторія «В гостях у митців класичної
літератури»
|
Вчити учнів передавати образ головного героя за
допомогою образотворчих засобів, розвиток творчих здібностей, посилити вплив літератури та мистецтва на виховання і
розвиток дітей
|
Члени МО, Паніна М.І.
|
|
Вівторок
03.12.2013
|
Свято-тренінг «Пізнаєм рідну мову»
|
Розвиток творчої
особистості учня, формування в нього мовленнєвої і читацької культури,
комунікативної та літературної компетентності, гуманістичного світогляду,
національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції,
естетичних смаків і ціннісних орієнтацій, формування стійкої мотивації до
вивчення української мови і літератури,
виховання любові до української
мови і культури, а також поваги до інших мов і культур
|
Паніна М.І.
|
|
Середа
04.12.2013
|
Турнір знавців фразеологізмів російської мови «Мир фразеологии»
«Наше вам с кисточкой»
|
Вдосконалювати навички роботи в групі, вчити правильно
визначати значення фразеологізмів, розвивати творчі, акторські здібності,
креативне мислення, виховувати зацікавленість щодо вживання в своїй мові
фразеологізмів
|
Тертична Т.М.
|
|
Четвер
05.12.2013
|
Брейн-ринг «Англійська їжа»
|
Вчити учнів
працювати в групі, закріпити лексику теми, розвивати діалогічне й монологічне мовлення, виховувати інтерес
до вивчення англійської мови
|
Каплуненко С.А.
|
|
П’ятниця
06.12.2013
|
Театралізоване шоу «Шляхами світової літератури»
(презентація
творів світової літератури).
Підсумки Тижня
|
Вчити учнів самостійно добирати літературні твори щодо
постановки окремих епізодів з художніх творів, розвивати вміння
самостійно орієнтуватися у виборі
необхідної інформації для створення презентації, посилити популяризацію
художніх творів світової літератури. Підвести підсумки Тижня
|
Каплуненко С.А.
Тертична Т.М.
Паніна М.І.
|
|
Вчителі
врахували виховне значення та
актуальність питання щодо розвитку і функціонування української мови та мов
національних меншин, творчо підійшли до подачі матеріалу, враховуючи вимоги
нового Держстандарту базової і повної
загальної середньої освіти та Указу Президента України
№ 344/2013 від 25 червня 2013 року «Про
Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року».
Особливу
увагу вчителі приділяли шанобливому
ставленню учнів до мови, як засобу спілкування, їх моральному та громадянському
вихованню. «Пріоритетом державної гуманітарної
політики щодо національного виховання має бути забезпечення громадянського, патріотичного,
морального, трудового виховання, формування здорового способу життя, соціальної
активності, відповідальності та толерантності… забезпечення розвитку та
функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб
національних меншин, створення умов для вивчення іноземних мов; посилення
впливу літератури та мистецтва на виховання і розвиток дітей та молоді… обов'язкове оволодіння державною мовою,
можливість опановувати рідну та іноземні мови … », - зазначено в «Національній
стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року».
В рамках Тижня
було використано такі форми і методи роботи: декламування віршів, робота з
довідковою літературою, складання літературного ґрона, вирішення проблемного
завдання, виконання тренінгових вправ, презентація
результатів своєї роботи та презентація до постановки міні-вистави, виставка малюнків, постановка окремих епізодів творів художньої
літератури з використанням елементів театрального дійства, брейн-ринг, турнір, слухання музичних творів про рідну мову, робота з ІКТ, ТЗН та інше.
В п’ятницю учнями презентовано твори:
·
5
клас українська народна казка «Кривенька качечка»;
·
7
клас В.Скотт «Айвенго»;
·
8
клас Есхіл «Прометей звільнений»;
·
9
клас І.Котляревський «Наталка-Полтавка»;
·
11
клас М.Булгаков «Майстер і Маргарита»
Тиждень мови проведено на високому науково-методичному
рівні.
Заступник директора
з НВР
М.Паніна
|