СХВАЛЕНО
Науково-методичною радою
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Протокол № 4 від 09.12.2015 р.
Порядок проведення обласного фестивалю-огляду освітніх Інтернет-ресурсів
1. Загальні положення, мета та завдання фестивалю.
1.1. Метою проведення обласного фестивалю-огляду освітніх Інтернет-ресурсів (далі – Фестиваль) є популяризація можливостей і розширення мережі інформаційних ресурсів для формування єдиного інформаційно-навчального середовища регіональної освітньої системи.
1.2. Основними завданнями Фестивалю є:
- поширення педагогічного досвіду з використанням можливостей Інтернету в освітньому процесі;
- формування і розвиток інформаційно-технологічних компетенцій педагогічних працівників, учнів та батьків.
- формування інформаційного освітнього середовища навчального закладу, району (міста), області;
- сприяння відкритості у діяльності навчальних закладів, педагогів та їх об’єднань, розвитку нового рівня комунікацій між усіма учасниками навчально-виховного процесу та громадськістю.
1.3. Фестиваль проводиться на добровільних засадах і є відкритим для всіх навчальних закладів, педагогічних працівників Харківської області.
1.4. Учасниками Фестивалю можуть бути педагогічні працівники (особисто або група, об’єднання), бібліотекарі загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів (далі ‑ учасники), які ведуть веб-сайт (блог).
2. Організаційний комітет і експертна група Фестивалю.
2.1. Для організації та проведення Фестивалю створюється організаційний комітет та експертна група.
2.2. До повноважень організаційного комітету входять:
- здійснення організаційної роботи щодо проведення Фестивалю;
- оформлення документації Фестивалю та підбиття підсумків;
- сприяння висвітленню результатів Фестивалю.
2.3. До повноважень експертної групи входять:
- оцінка (за критеріями – п.4.1.) веб-сайтів (блогів), представлених на Фестиваль;
- складання оціночних відомостей.
3. Організація Фестивалю.
3.1. Фестиваль проводиться за номінаціями:
- «Веб-сайт (блог) для учителів»;
- «Веб-сайт (блог) для учнів»;
- «Веб-сайт (блог) для батьків»;
- «Поліфункціональний Веб-сайт (блог)»;
3.2. Фестиваль проводиться у два етапи:
І етап – районний, міський – проводиться протягом січня-лютого поточного року.
ІІ етап – обласний – проводиться протягом березня поточного року.
3.3. Педагогічні працівники навчальних закладів обласної комунальної власності беруть участь у ІІ (обласному) етапі Фестивалю.
3.4. Заявки (додаток 1) на участь у Фестивалі подаються обласному оргкомітету до 15 лютого поточного року в паперовому та електронному вигляді (на електронну адресу: ciro-hano@ukr.net ).
4. Оцінювання веб-сайтів (блогів).
4.1. Оцінювання веб-сайтів (блогів), представлених на Фестиваль, здійснюється в балах за відповідними критеріями (додаток 2).
4.2. Учасники, веб-сайти (блоги) яких визнані найкращими, нагороджуються дипломами І-ІІІ ступенів оргкомітету Фестивалю.
4.3. За пропозицією експертної групи учасники можуть бути відзначені за окремі показники.
4.4. Умови нагородження дипломами І-ІІІ ступенів:
Диплом І ступеня – 27-25 балів.
Диплом ІІ ступеня – 24-20 балів.
Диплом ІІІ ступеня – 19-15 балів.
4.5. Найкращі веб-сайти (блоги) презентуються на методичних студіях керівників районних (міських) методичних об’єднань та посилання на них розміщуються на сайті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».
Ставицький, 731-69-06
Додаток 1.
До Порядку проведення обласного фестивалю-огляду освітніх Інтернет-ресурсів
Заявка на участь
в Обласному фестивалі-огляді освітніх Інтернет-ресурсів
1. Район / місто: _____________________________________________________
2*. Прізвище, ім’я, по батькові: _______________________________________ ____________________________________________________________________
3*. Повна назва навчального закладу: _________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
4*. Посада: __________________________________________________________
5*. Категорія, звання:________________________________________________
6. Адреса Інтернет-ресурсу: ___________________________________________
7. Номінація:
«Веб-сайт (блог) для учителів»
«Веб-сайт (блог) для учнів»
«Веб-сайт (блог) для батьків»
«Поліфункціональний Веб-сайт (блог)»
Підпис_________________ Дата_______________
* У разі ведення Інтернет-ресурсу групою вчителів пп..2-5 заповнюються на кожного учасника групи.
.
Додаток 2.
До Порядку проведення обласного фестивалю-огляду освітніх Інтернет-ресурсів
Критерії оцінювання веб-сайтів (блогів),
представлених на Обласний фестиваль-огляд освітніх Інтернет-ресурсів
№ з/п
|
Критерії / показники оцінювання
|
Кількість балів
|
1.
|
Контент / зміст
|
11
|
1.1.
|
Відповідність контенту та його стилю цільовій аудиторії (учні, колеги, батьки):
0 б. ‑ не відповідає;
1 б. – зміст та стиль відповідають частково;
2 б. – зміст відповідає в повній мірі цільовій аудиторії, але стиль мовлення частково враховує їх психологічні особливості;
3 б. ‑ відповідає у повній мірі.
|
|
1.2.
|
Мультимедійність контенту (текстові матеріали, таблиці, фотографії та графічні зображення, презентації, відеофрагменти тощо):
1 б. – контент представлено виключно в текстовому вигляді;
2 б. – застосовано 2 види подання інформаційних матеріалів;
3 б. ‑ застосовано 3 види подання інформаційних матеріалів;
4 б. – наявність понад 3-х видів інформаційних матеріалів.
|
|
1.3.
|
Грамотність:
0 б. – контент містить численні граматичні та пунктуаційні помилки.
1 б. – контент містить окремі граматичні та пунктуаційні помилки.
2 б. – відсутні граматичні та пунктуаційні помилки.
|
|
1.4.
|
Дотримання авторських прав:
0 б. – контент, запозичений з інших джерел, не має посилань, не оформлений як цитата.
1 б. – контент, запозичений з інших джерел, частково має посилання, в окремих випадках оформлений як цитата.
2 б. ‑ контент, запозичений з інших джерел, має посилання або оформлений як цитата.
|
|
2.
|
Технологічність
|
6
|
2.1.
|
Структура і навігаційні функції (організація інформації на веб-сайті (блозі) і можливості переміщення між його розділами):
0 б. – матеріал не структурований.
1 б. – структура перевантажена, заплутана.
2 б. – матеріал структуровано, легкість пошуку інформації.
|
|
2.2.
|
Дизайн (зовнішній вигляд контенту, доречність і відповідність аудиторії і завданню, на які орієнтований веб-сайт (блог)):
- зручна читабельність інформації, оптимальне поєднання фону і кольору шрифту:
0 б. – ускладнена читабельність інформації;
1 б. ‑ зручна читабельність інформації, оптимальне поєднання фону і кольору шрифту;
- відповідність змісту та спрямованості веб-сайту (блогу):
0 б. – дизайн не відповідає змісту та спрямованості сайту;
1 б. – дизайн повністю відповідає змісту та спрямованості сайту;
- дотримання єдиного стилю:
0 б. – застосовано 4 і більше стилів;
1 б. – застосовано 2-3 стилі;
2 б. – все в одному стилі.
|
|
3.
|
Інтерактивність та динаміка
|
7
|
3.1.
|
Наявність форми зворотного зв’язку, опитування учнів, батьків, колег; можливості коментувати подану на сайті інформацію:
0 б. – відсутні;
1 б. – форми наявні, але відсутні коментарі, результати опитування;
2 б. – наявні коментарі, висвітлено результати опитування, ведеться діалог з користувачем.
|
|
3.2.
|
Наявність історії (архіву).
0 б. – до 1-го року;
1 б. – до 2-х років;
2 б. – до 3-х років;
3 б. – більше 3-х років.
|
|
3.3.
|
Періодичність оновлення контенту, його актуальність:
0 б. – рідше одного разу на 6 місяців;
1 б. – рідше одного разу на місяць
2 б. – щотижня.
|
|
4.
|
Бонусні бали за яскравий авторський стиль, авторські прийоми, оригінальність тощо.
|
3
|
Максимальна кількість балів
|
27
|
|